• Darmowa dostawa od 149zł !!!

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

§1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Lula, dostępny pod adresem www.bizuterialula.pl prowadzony jest przez:

Adamo Team Adam Bierzyński

NIP: 7162651056, REGON: 060082698

UL. Polna 10/87

24-100 Puławy

  • Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów, określa zasady, tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  • Potencjalny Klient przed rozpoczęciem z korzystania Serwisu internetowego jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. Dokonując zakupu w Sklepie, Klient akceptuje cały regulamin.
  • Zamieszczone zdjęcia towarów w Sklepie mogą w nieznacznym stopniu, ze względów technicznych różnić się od faktycznego wyglądu, koloru produktu.

§2 Definicje

  1. Konsument – jest to osoba fizyczna zawierająca umowę ze Sprzedawcą w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Klient – osoba fizyczna, nabywająca Produkt za pośrednictwem Sklepu.
  3. Sprzedawca – Iwona Bierzyńska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Iwona Bierzyńska z główną siedzibą pod adresem: 24-100 Puławy, ul. Polna 10/87, NIP: 7162651056, REGON: 060082698.
  4. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, pod adresem internetowym www.bizuterialula.pl
  5. Produkt – produkty sprzedawane za pośrednictwem Sklepu przez Sprzedawcę.
  6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem lub Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego jak i większej liczby środków porozumienia na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Dzień roboczy – jest to jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu. 
  9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów, która jest zawarta przez Klienta i Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
  10. Zamówienie – złożona przez Klienta w ramach Sklepu oferta nabycia prezentowanych Produktów.

§3 Cena Produktu

  1. Ceny Produktów znajdujące się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich, jednocześnie uwzględniają podatek VAT.
  2. Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy.
  3. Całkowita wartość zamawianych Produktów przedstawiana jest w zakładce „Koszyk” oraz aktualizowana po dodaniu nowego Produktu.
  4. Całkowita wartość Zamówienia jest podawana po wybraniu sposobu płatności i dostawy.
  5. Przy zamówieniach hurtowych ceny Produktów ustalane są indywidualnie.

§4 Składanie zamówienia

  1. Klient może składać zamówienie 24h na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze.
  2. Czas realizacji zamówienia może wahać się od 1-3 dni roboczych.
  3. Zamówienie można składać na kilka sposobów:
    • w naszym Sklepie internetowym www.bizuterialula.pl,
    • poprzez e – mail: kontakt@bizuterialula.pl, podając dokładną nazwę i cenę Produktów, numer telefonu do kontaktu, adres na który zostanie wysłane zamówienie oraz formę płatności i wysyłki (wysyłka kurierem lub do paczkomatu),
    • za pośrednictwem profili, które mamy na portalach społecznościowych Facebook oraz Instagram.
  4. W celu dokonania zamówienia w Sklepie, należy kliknąć na polecenie „Dodaj do koszyka”, które znajduje się przy wybranym Produkcie. W przypadku składania Zamówienia innych produktów należy postępować podobnie.
  5. Klient może zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji.
  6. W przypadku wybrania złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnij  Formularz zamówienia, wpisując:
    • dane odbiorcy Zamówienia,
    • sposób dostawy,
    • adres na który ma nastąpić dostawa Produktu,
    • dane do faktury,
    • inne dane, jeżeli jest to związane z realizacją zamówienia
  7. Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności oraz opłacić zamówienie w określonym terminie.
  8. Po złożeniu Zamówienia w Sklepie, Klient otrzymuje na wskazany przez niego adres e- mailowy potwierdzenie złożenia Zamówienia.
  9. Promocje trwające na Sklepie, na kontach społecznościowych marki nigdy się nie łączą, chyba że opis akcji promocyjnej wskazuje inaczej.
  10. Złożenie zamówienia prze Klienta wiąże się z zawarciem umowy kupna – sprzedaży, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.

§5 Płatności

  1. Należność jaką Klient powinien uiścić jest podana w Zamówieniu.
  2. Zamówienia można opłacać poprzez:
    • Przelew bankowy

Adamo Team Adam Bierzyński

24-100 Puławy

Ul. Polna 10/87

mBank 81 1140 2004 0000 3302 8333 9444 (dotyczy Zamówień, które były składane drogą e-mailową lub za pomocą portali społecznościowych Facebook i Instagram)

  • PayU
  • Przelewy24
  • PayPo

Płatności są obsługiwane przez PAYPRO S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 oraz PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186 NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.

  • Na opłacenie Zamówienia czekamy 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie Zamówienie będzie anulowane.
  • W przypadku Zamówień które są realizowane na specjalne zamówienie, obowiązkowe jest uiszczenie zaliczki, która jest ustalana między Sprzedawcą a Klientem.
  • Darmowa wysyłka. Dotyczy Zamówień, które zostaną złożone w Sklepie internetowym jednorazowa na kwotę 149 zł.

§6 Realizacja i dostawa zamówienia.

  1. Sklep rozpoczyna realizację zamówienia w chwili uznania pełnej kwoty stanowiącej cenę zamówienia towarów jak też opłatę za dostawę na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  2. W przypadku jednorazowych większych zamówień, Sprzedawca zastrzega, iż czas realizacji może ulec zmianie. O powyższym fakcie Klient zostanie poinformowany. W przypadku braku akceptacji proponowanego terminu dostawy, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy.
  3. W przypadku niedostępności Produktów, Klient zostaje poinformowany o tym fakcie tak szybko jak to jest możliwe.
  4. W chwili nadania przesyłki odpowiada za nią przewoźnik. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu paczek.
  5. Dostawa Produktów odbywa się na terenie Polski. Możliwa jest również wysyłka na terenie Europy po wcześniejszym ustaleniu szczegółów ze Sprzedawcą.
  6. W przypadku nieodebrania prawidłowo zaadresowanej przesyłki przez Klienta, przyjmuje się, że Klient odstąpił od umowy. W tym przypadku nie przysługuje mu zwrot kosztów przesyłki.
  7. W przypadku uszkodzenia bądź ubytku przesyłki kurierskiej, należy sprawdzić ich zawartość przy kurierze. Należy spisać z Kurierem protokół w którym ujęta będzie godzina i data doręczenia oraz opis uszkodzenia bądź ubytku przesyłki.

Bez protokołu reklamacja dotycząca przesyłki nie będzie uwzględniana.

§7 Koszty dostawy

  1. Wybór kosztu i sposobu dostawy należy do Klienta.
  2. Niezależnie od ilości zamówionych Produktów koszt dostawy zawsze jest jeden.
  3. Przesyłka jest wysyłana:
    • Paczkomat InPost 7,99 zł,
    • Paczkomat InPost za pobraniem 11,99 zł,
    • Przesyłka Kurierska InPost 12,99 zł,
    • Przesyłka Kurier INPost za pobraniem 16,99 zł
  4. Przy zamówieniach powyżej kwoty 149 zł przesyłka jest bezpłatna.

§8 Reklamacje i zwroty

  1. Przed odesłaniem Produktu na zwrot lub reklamację prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia wątpliwości lub uzyskania informacji.
  2. W przypadku niezgodności Produktu z umową bądź produkt posiada wady fabryczne, Klient powinien odesłać reklamowany towar do Sprzedającego wraz z opisem niezgodności bądź wady.
  3.  Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym Produktem. W przypadku uznania reklamacji, w pierwszej kolejności Produkt zostanie naprawiony bądź wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, Klientowi zostanie zwrócona równowartość ceny Produktu.
  4. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Produkt zostaje odesłany do Klienta w stanie w jakim został dostarczony do Sprzedawcy.
  • Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki.

Zgodnie z przepisami, zwrotom nie podlegają produkty niestandardowe, wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.

  • W terminie 14 dni od chwili dostarczenia pisma o odstąpieniu od Umowy należy odesłać w stanie niepogorszonym zwracany Produkt.
  • Zwrot środków za odesłany Produkt nastąpi na wskazane przez Klienta konto bankowe lub przekazem pocztowym na podany przez Klienta adres. W przypadku zwrotu środków przekazem pocztowym, zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.
  • Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny Produktu, zostanie przelany w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  • Koszt zwrotów oraz przesyłek reklamacyjnych pokrywa Klient.

§9 Vouchery

  1. W sprzedaży posiadamy vouchery o wartości 100 zł, 150zł, 200zł, 300 zł.
  2. Voucherem można dokonywać płatności tylko za zakupy na stronie www.bizuterialula.pl
  3. Każdy voucher posiada unikatowy kod, po którego wpisaniu w odpowiednim polu podczas realizacji zamówienia wartość Produktów znajdujących się w koszyku zostanie pomniejszona o wartość wskazaną na voucherze.
  4. Przy zakupie Produktu lub Produktów za kwotę niższą niż wartość na voucherze, nie będzie możliwości zwrotu różnicy pieniężnej pomiędzy ceną Produktu a wartością vouchera.
  5. Dokonując zakupu Produktu lub Produktów na kwotę wyższą niż na voucherze, system odliczy wartość karty, a powstałą niedopłatę należy uregulować.
  6. Voucher nie będzie mógł zostać wymieniony na środki pieniężne ani w całości ani w części oraz nie podlega zwrotowi.
  7. Voucher można wykorzystać tylko raz.

§10 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia go na stronie www.bizuterialula.pl
  2. Korzystanie/złożenie zamówienia w serwisie www.bizuterialula.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
  3. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują właściwe przepisy prawa polskiego.
  4. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe rzeczowo polskie sądy powszechne.
  5. Sklep ma prawo do wprowadzania w niniejszym Regulaminie zmian.

W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.