Regulamin sklepu internetowego
§1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy Lula, dostępny pod adresem www.bizuterialula.pl prowadzony jest przez:
Adamo Team Adam Bierzyński
NIP: 7162651056, REGON: 060082698
UL. Polna 10/87
24-100 Puławy
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów, określa zasady, tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Potencjalny Klient przed rozpoczęciem z korzystania Serwisu internetowego jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem. Dokonując zakupu w Sklepie, Klient akceptuje cały regulamin.
- Zamieszczone zdjęcia towarów w Sklepie mogą w nieznacznym stopniu, ze względów technicznych różnić się od faktycznego wyglądu, koloru produktu.
§2 Definicje
- Konsument – jest to osoba fizyczna zawierająca umowę ze Sprzedawcą w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest bezpośrednio związany z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient – osoba fizyczna, nabywająca Produkt za pośrednictwem Sklepu.
- Sprzedawca – Iwona Bierzyńska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Iwona Bierzyńska z główną siedzibą pod adresem: 24-100 Puławy, ul. Polna 10/87, NIP: 7162651056, REGON: 060082698.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, pod adresem internetowym www.bizuterialula.pl
- Produkt – produkty sprzedawane za pośrednictwem Sklepu przez Sprzedawcę.
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem lub Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego jak i większej liczby środków porozumienia na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Dzień roboczy – jest to jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów, która jest zawarta przez Klienta i Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- Zamówienie – złożona przez Klienta w ramach Sklepu oferta nabycia prezentowanych Produktów.
§3 Cena Produktu
- Ceny Produktów znajdujące się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich, jednocześnie uwzględniają podatek VAT.
- Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy.
- Całkowita wartość zamawianych Produktów przedstawiana jest w zakładce „Koszyk” oraz aktualizowana po dodaniu nowego Produktu.
- Całkowita wartość Zamówienia jest podawana po wybraniu sposobu płatności i dostawy.
- Przy zamówieniach hurtowych ceny Produktów ustalane są indywidualnie.
§4 Składanie zamówienia
- Klient może składać zamówienie 24h na dobę przez wszystkie dni w roku, natomiast ich realizacja odbywa się w dni robocze.
- Czas realizacji zamówienia może wahać się od 1-3 dni roboczych.
- Zamówienie można składać na kilka sposobów:
- w naszym Sklepie internetowym www.bizuterialula.pl,
- poprzez e – mail: kontakt@bizuterialula.pl, podając dokładną nazwę i cenę Produktów, numer telefonu do kontaktu, adres na który zostanie wysłane zamówienie oraz formę płatności i wysyłki (wysyłka kurierem lub do paczkomatu),
- za pośrednictwem profili, które mamy na portalach społecznościowych Facebook oraz Instagram.
- W celu dokonania zamówienia w Sklepie, należy kliknąć na polecenie „Dodaj do koszyka”, które znajduje się przy wybranym Produkcie. W przypadku składania Zamówienia innych produktów należy postępować podobnie.
- Klient może zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji.
- W przypadku wybrania złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnij Formularz zamówienia, wpisując:
- dane odbiorcy Zamówienia,
- sposób dostawy,
- adres na który ma nastąpić dostawa Produktu,
- dane do faktury,
- inne dane, jeżeli jest to związane z realizacją zamówienia
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności oraz opłacić zamówienie w określonym terminie.
- Po złożeniu Zamówienia w Sklepie, Klient otrzymuje na wskazany przez niego adres e- mailowy potwierdzenie złożenia Zamówienia.
- Promocje trwające na Sklepie, na kontach społecznościowych marki nigdy się nie łączą, chyba że opis akcji promocyjnej wskazuje inaczej.
- Złożenie zamówienia prze Klienta wiąże się z zawarciem umowy kupna – sprzedaży, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
§5 Płatności
- Należność jaką Klient powinien uiścić jest podana w Zamówieniu.
- Zamówienia można opłacać poprzez:
- Przelew bankowy
Adamo Team Adam Bierzyński
24-100 Puławy
Ul. Polna 10/87
mBank 81 1140 2004 0000 3302 8333 9444 (dotyczy Zamówień, które były składane drogą e-mailową lub za pomocą portali społecznościowych Facebook i Instagram)
- PayU
- Przelewy24
- PayPo
Płatności są obsługiwane przez PAYPRO S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP 779-236-98-87, REGON 301345068 oraz PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186 NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
- Na opłacenie Zamówienia czekamy 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia złożenia zamówienia. Po tym czasie Zamówienie będzie anulowane.
- W przypadku Zamówień które są realizowane na specjalne zamówienie, obowiązkowe jest uiszczenie zaliczki, która jest ustalana między Sprzedawcą a Klientem.
- Darmowa wysyłka. Dotyczy Zamówień, które zostaną złożone w Sklepie internetowym jednorazowa na kwotę 149 zł.
§6 Realizacja i dostawa zamówienia.
- Sklep rozpoczyna realizację zamówienia w chwili uznania pełnej kwoty stanowiącej cenę zamówienia towarów jak też opłatę za dostawę na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- W przypadku jednorazowych większych zamówień, Sprzedawca zastrzega, iż czas realizacji może ulec zmianie. O powyższym fakcie Klient zostanie poinformowany. W przypadku braku akceptacji proponowanego terminu dostawy, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia umowy.
- W przypadku niedostępności Produktów, Klient zostaje poinformowany o tym fakcie tak szybko jak to jest możliwe.
- W chwili nadania przesyłki odpowiada za nią przewoźnik. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostarczaniu paczek.
- Dostawa Produktów odbywa się na terenie Polski. Możliwa jest również wysyłka na terenie Europy po wcześniejszym ustaleniu szczegółów ze Sprzedawcą.
- W przypadku nieodebrania prawidłowo zaadresowanej przesyłki przez Klienta, przyjmuje się, że Klient odstąpił od umowy. W tym przypadku nie przysługuje mu zwrot kosztów przesyłki.
- W przypadku uszkodzenia bądź ubytku przesyłki kurierskiej, należy sprawdzić ich zawartość przy kurierze. Należy spisać z Kurierem protokół w którym ujęta będzie godzina i data doręczenia oraz opis uszkodzenia bądź ubytku przesyłki.
Bez protokołu reklamacja dotycząca przesyłki nie będzie uwzględniana.
§7 Koszty dostawy
- Wybór kosztu i sposobu dostawy należy do Klienta.
- Niezależnie od ilości zamówionych Produktów koszt dostawy zawsze jest jeden.
- Przesyłka jest wysyłana:
- Paczkomat InPost 7,99 zł,
- Paczkomat InPost za pobraniem 11,99 zł,
- Przesyłka Kurierska InPost 12,99 zł,
- Przesyłka Kurier INPost za pobraniem 16,99 zł
- Przy zamówieniach powyżej kwoty 149 zł przesyłka jest bezpłatna.
§8 Reklamacje i zwroty
- Przed odesłaniem Produktu na zwrot lub reklamację prosimy o kontakt w celu wyjaśnienia wątpliwości lub uzyskania informacji.
- W przypadku niezgodności Produktu z umową bądź produkt posiada wady fabryczne, Klient powinien odesłać reklamowany towar do Sprzedającego wraz z opisem niezgodności bądź wady.
- Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym Produktem. W przypadku uznania reklamacji, w pierwszej kolejności Produkt zostanie naprawiony bądź wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe lub wymagające nadmiernych kosztów, Klientowi zostanie zwrócona równowartość ceny Produktu.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji przez Sprzedawcę, Produkt zostaje odesłany do Klienta w stanie w jakim został dostarczony do Sprzedawcy.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) Klient ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki.
Zgodnie z przepisami, zwrotom nie podlegają produkty niestandardowe, wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.
- W terminie 14 dni od chwili dostarczenia pisma o odstąpieniu od Umowy należy odesłać w stanie niepogorszonym zwracany Produkt.
- Zwrot środków za odesłany Produkt nastąpi na wskazane przez Klienta konto bankowe lub przekazem pocztowym na podany przez Klienta adres. W przypadku zwrotu środków przekazem pocztowym, zwracana kwota zostanie pomniejszona o koszty przekazu.
- Zwrot zapłaconej przez Klienta ceny Produktu, zostanie przelany w terminie 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Koszt zwrotów oraz przesyłek reklamacyjnych pokrywa Klient.
§9 Vouchery
- W sprzedaży posiadamy vouchery o wartości 100 zł, 150zł, 200zł, 300 zł.
- Voucherem można dokonywać płatności tylko za zakupy na stronie www.bizuterialula.pl
- Każdy voucher posiada unikatowy kod, po którego wpisaniu w odpowiednim polu podczas realizacji zamówienia wartość Produktów znajdujących się w koszyku zostanie pomniejszona o wartość wskazaną na voucherze.
- Przy zakupie Produktu lub Produktów za kwotę niższą niż wartość na voucherze, nie będzie możliwości zwrotu różnicy pieniężnej pomiędzy ceną Produktu a wartością vouchera.
- Dokonując zakupu Produktu lub Produktów na kwotę wyższą niż na voucherze, system odliczy wartość karty, a powstałą niedopłatę należy uregulować.
- Voucher nie będzie mógł zostać wymieniony na środki pieniężne ani w całości ani w części oraz nie podlega zwrotowi.
- Voucher można wykorzystać tylko raz.
§10 Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia go na stronie www.bizuterialula.pl
- Korzystanie/złożenie zamówienia w serwisie www.bizuterialula.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe rzeczowo polskie sądy powszechne.
- Sklep ma prawo do wprowadzania w niniejszym Regulaminie zmian.
W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.